Karkamış Belediye Başkanı Mustafa Güzel’den Oğuzeli Belediyesi’ne Ziyaret
Karkamış Belediye Başkanı Mustafa Güzel ve beraberindeki belediye bürokratları, Oğuzeli Belediye Başkanı Bekir Öztekin’i makamında ziyaret etti.
Samimi bir ortamda gerçekleşen ziyarette, iki ilçe arasında yürütülen belediyecilik hizmetleri, yerel yönetim çalışmaları ve bölgesel iş birliği konularında görüş alışverişinde bulunuldu. Karşılıklı fikir paylaşımının yapıldığı görüşmede, vatandaşlara sunulan hizmetlerin daha da geliştirilmesine yönelik değerlendirmeler gerçekleştirildi.
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Oğuzeli Belediye Başkanı Bekir Öztekin, Karkamış Belediye Başkanı Mustafa Güzel ve beraberindeki heyete teşekkür etti.
Başkan Öztekin yaptığı açıklamada, “Karkamış Belediye Başkanımız Sayın Mustafa Güzel’i ve kıymetli çalışma arkadaşlarını belediyemizde ağırlamaktan büyük memnuniyet duyduk. Nazik ziyaretleri dolayısıyla kendilerine teşekkür ediyor, ilçelerine ve hemşehrilerine hizmet yolunda yürüttükleri çalışmalarda başarılar diliyorum. Yerel yönetimler arasındaki dayanışma ve iş birliğinin güçlenerek devam etmesini temenni ediyorum.” ifadelerini kullandı.
Ziyaret, günün anısına çekilen hatıra fotoğrafı ve karşılıklı iyi dileklerin paylaşılmasıyla sona erdi.
Oğuzeli Belediyesi
yorum Yap
E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar işaretlendi *