Oğuzeli Meslek Yüksekokulu 2026 Mezuniyet Töreni
Oğuzeli Meslek Yüksekokulu'nun 2026 yılı mezuniyet töreni, Gaziantep Üniversitesi Mavera Kültür Merkezi'nde yoğun katılımla gerçekleştirildi. Programa katılan Oğuzeli Belediye Başkanı Bekir Öztekin, geleceğimizin teminatı olan gençlerin bu anlamlı gününde yanlarında olmaktan duyduğu memnuniyeti dile getird
Mezuniyet töreninde öğrencilerin heyecanına ortak olan Başkan Öztekin, Oğuzeli Meslek Yüksekokulu Müdürü Prof. Dr. Tuba Direkci başta olmak üzere akademik kadroyu ve eğitim camiasını başarılı çalışmalarından dolayı tebrik etti.
Program kapsamında okul birincisi olan öğrenciye başarılarından dolayı hediye takdim eden Başkan Öztekin, öğrencilerin azim ve emekle elde ettikleri bu başarının takdire şayan olduğunu belirtti.
Başkan Bekir Öztekin yaptığı değerlendirmede, “Gençlerimizin eğitim hayatlarını başarıyla tamamlayarak mezun olmaları bizler için büyük bir gurur kaynağıdır. Ülkemizin yarınlarını inşa edecek olan evlatlarımızın her zaman yanında olmaya devam edeceğiz. Mezun olan tüm öğrencilerimizi gönülden tebrik ediyor, hayatlarının yeni döneminde başarılar diliyorum.” ifadelerini kullandı.
Mezuniyet töreni, dereceye giren öğrencilere ödüllerinin verilmesi ve hatıra fotoğraflarının çekilmesiyle sona erdi.
Oğuzeli Belediyesi
yorum Yap
E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar işaretlendi *